Türkiye’nin market devi gençliğe göz kırptı! İndirim mağazasının ismi değişiyor

Türkiye’nin dört bir yanındaki 4 bin 500 satış noktasıyla hizmet veren Tarım Kredi Marketleri, sürpriz bir kararla ismini değiştiriyor. Yeni periyotta açılacak mağazalar “KOOP” ismiyle faaliyet gösterecek. Bu atılımla yalnızca tabelalar değil, amaç kitle de değişecek. Mağaza gençlere göz kırptı.

Tarım Kredi Artık KOOP

Tarım Kredi Marketleri’nin Genel Müdürü Varol Halepli, yeni stratejilerini duyurdu:

Orta ve üzeri yaş kümesinin ötesine geçip genç tüketiciyle buluşmak istiyoruz.” Eser çeşitliliği ve mağaza tasarımı da bu değişimle birlikte gençlerin taleplerine nazaran şekillenecek.

Yerli Üretim ve Çiftçi Takviyesi Sürecek

İsmi değişse de marketin temel unsurları tıpkı kalıyor. Yerli üreticiye dayanak ve uygun fiyat siyaseti, KOOP markasıyla da sürdürülecek.

İlginizi Çekebilir:Tarımda Felaket Yılı: Verim Düştü, Gelirler Tehlikede
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Aracı kurumlar Borsa için ne yorum yaptı?
ABD, Çin’e yapay zeka kısıtlamaları getirdi
ActivTrades Gece Analizi: ‘BIST- USD/TRY’
Türkiye Otomotiv Pazarında 2024’te Çifte Rekor Geliyor!
Atilla Yeşilada video: Düşük kur, düşük maaş zamları ile enflasyon 25’lere iner! Kur – ticaret savaşları
İş aramaktan umudu kalmayanlar artınca işsizlik de “düştü”, geniş işsizlikse eylülden beri yükseliyor
XBETE GİRİŞ | © 2025 |