Türkiye’nin market devi gençliğe göz kırptı! İndirim mağazasının ismi değişiyor

Türkiye’nin dört bir yanındaki 4 bin 500 satış noktasıyla hizmet veren Tarım Kredi Marketleri, sürpriz bir kararla ismini değiştiriyor. Yeni periyotta açılacak mağazalar “KOOP” ismiyle faaliyet gösterecek. Bu atılımla yalnızca tabelalar değil, amaç kitle de değişecek. Mağaza gençlere göz kırptı.

Tarım Kredi Artık KOOP

Tarım Kredi Marketleri’nin Genel Müdürü Varol Halepli, yeni stratejilerini duyurdu:

Orta ve üzeri yaş kümesinin ötesine geçip genç tüketiciyle buluşmak istiyoruz.” Eser çeşitliliği ve mağaza tasarımı da bu değişimle birlikte gençlerin taleplerine nazaran şekillenecek.

Yerli Üretim ve Çiftçi Takviyesi Sürecek

İsmi değişse de marketin temel unsurları tıpkı kalıyor. Yerli üreticiye dayanak ve uygun fiyat siyaseti, KOOP markasıyla da sürdürülecek.

İlginizi Çekebilir:FÖŞ-ANALİZ: Küresel Büyüme Zayıf Seyrini Haziran’da da Sürdürdü
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Trump’tan AB’ye Yönelik Gümrük Resti: Etkilenecek Ürünler Nelerdir?
FT: Avrupa hisse senetlerinde Trump etkisi
EPDK: Bitüm üretimi aralık ayında arttı
Küresel Ticaret Gerilimi Sonrası Çinli Firmalar Gözlerini Yeni Pazarlara Dikti
MİA Teknoloji, 2025 yılı ciro hedefini 4 milyar TL olarak açıkladı
Kurulan şirket sayısı 2024’te yüzde 10,2 azaldı, kapanan şirket sayısı yüzde 21,4 arttı
XBETE GİRİŞ | © 2025 |