Kerevitaş, sektördeki büyüme yolculuğuna Besler Gıda olarak devam ediyor…

Türkiye’nin başkan besin şirketlerinden Kerevitaş, sofralara emniyetli ve kaliteli besin ulaştıran markalarıyla maksatlarını büyüterek yeni periyotta Besler Besin olarak faaliyetlerini sürdürecek.

Türkiye’de dondurulmuş besin ve margarin dalı şirketlerinden Kerevitaş, stratejik maksatları doğrultusunda kurumsal kimliğini yenileyerek yoluna Besler Besin olarak devam edecek.

Geniş eser portföyü ve pazarda önder güçlü markalarıyla dondurulmuş besin, yağ, konserve ve zerzevat üzere farklı kategorilerde yurt içi ve yurt dışında milyonlarca tüketiciyle buluşan şirket, bu değişimi yeni periyotta uzun vadeli büyüme vizyonunu daha hakikat yansıtacak bir yapı oluşturma amacıyla hayata geçirdi.

Şirketin temel faaliyet alanı olan besin bölümündeki odağını yalın ve güçlü halde yansıtan Besler ismi, şirketin sürdürülebilir büyüme vizyonunu, tarım ve besin sistemleri üzerindeki dönüştürücü tesirini ve bölgesel ölçekte paha yaratma amacını de içerdiği için tercih edildi. Bu kapsamda, şirket logosu ve kurumsal görsel lisanı de güncellenerek sürdürülebilirlik, erişilebilirlik ve kalite temellerine dayanan iş yapış biçimiyle uyumlu, çağdaş ve bütüncül bir marka kimliği oluşturuldu.

Dondurulmuş besin, margarin ve yağ kategorilerindeki önder pozisyonunu sürdüren şirket, yeni marka kimliğiyle faaliyetlerini daha bütüncül ve geleceğe odaklı hale getirdi.

Mert Altınkılınç: “Değişim, besinde liderliğimizi farklı coğrafyalara taşıyıp güçlendirecek”

Yeni periyoda ait değerlendirmede bulunan Besler CEO’su Mert Altınkılınç, tesir ettikleri geniş ekosistemde; güçlü eser portföyü, geniş dağıtım ağı, dinamik iş modeli ve yenilikçi vizyonlarıyla dönüştürücü liderliklerini sürdüreceklerini kaydetti. Altınkılınç, kelamlarına şöyle devam etti: “Bugün besin dalında toplam 16 kategoride, yaklaşık 1500 eser ve 57 markamızla öncü bir besin şirketiyiz. Sürdürülebilirlik odağında sağlam ve önder markalarımızla yalnızca bugüne ilham veren değil, geleceği de şekillendiren bir besin şirketi olma maksadımızı büyüterek yolumuza Besler olarak devam ediyoruz.

Bu değişimi, önümüzdeki periyot şirketimizin stratejik vizyonu kapsamında atılmış kıymetli bir adım olarak görüyor, besin dalındaki liderliğimizi farklı coğrafyalara da taşıyarak güçlendireceğine inanıyoruz.  Besler olarak, yeni periyotta de inovasyon, dijitalleşme ve sürdürülebilirlik ekseninde büyüme stratejilerimizi kararlılıkla sürdürürken, emniyetli ve kaliteli besinin herkes için erişilebilir olması misyonumuzla çalışmaya devam edeceğiz.”

İlginizi Çekebilir:Turizmde Nisan sürprizi: Gelen yabancı sayısı beklentiyi aştı!
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Japonya’dan yeni ABD tarifelerine karşı misilleme açıklaması
FÖŞ yazdı:  Enflasyona da kayyum atayalım
Trump’tan Walmart’a tarife resti: “Fiyatları Artırmayın!”
Euro Bölgesi’nde üretici fiyatlarında keskin düşüş, hizmet sektörü zayıflıyor
Aile hekimi raporu artık ücretli, hastanelerde katılım payı ise arttı
Ekonomide soğuma sinyali: Reel kesim güven endeksi 100’ün altında!
XBETE GİRİŞ | © 2025 |