Türkiye’nin market devi gençliğe göz kırptı! İndirim mağazasının ismi değişiyor

Türkiye’nin dört bir yanındaki 4 bin 500 satış noktasıyla hizmet veren Tarım Kredi Marketleri, sürpriz bir kararla ismini değiştiriyor. Yeni periyotta açılacak mağazalar “KOOP” ismiyle faaliyet gösterecek. Bu atılımla yalnızca tabelalar değil, amaç kitle de değişecek. Mağaza gençlere göz kırptı.

Tarım Kredi Artık KOOP

Tarım Kredi Marketleri’nin Genel Müdürü Varol Halepli, yeni stratejilerini duyurdu:

Orta ve üzeri yaş kümesinin ötesine geçip genç tüketiciyle buluşmak istiyoruz.” Eser çeşitliliği ve mağaza tasarımı da bu değişimle birlikte gençlerin taleplerine nazaran şekillenecek.

Yerli Üretim ve Çiftçi Takviyesi Sürecek

İsmi değişse de marketin temel unsurları tıpkı kalıyor. Yerli üreticiye dayanak ve uygun fiyat siyaseti, KOOP markasıyla da sürdürülecek.

İlginizi Çekebilir:ANALİZ: Enflasyon Hedefine Ulaşıldı, Belirsizlik Sürüyor
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Arjantin’de enflasyon beklenmedik şekilde yükseldi; IMF 20 milyar dolar krediyi onayladı
Elon Musk, OpenAI için 97,4 milyar dolarlık teklif verdi
Türkiye’deki tüm KFC ve Pizza Hut sözleşmeleri feshedildi!
FÖŞ-ANALİZ:  Trump dişlerini gösterdi, piyasalar panik yaptı
İKMİB Başkanı Adil Pelister: “Yeni küresel ticaret savaşları Türkiye için bir fırsat olabilir” 
ANALİZ:  Bütçe açığı seneyi OVP projeksiyonlarına yakın seviyede kapadı, 2025’te ne olacak?
XBETE GİRİŞ | © 2025 |